tirsdag 26. november 2013

Velkommen til verden

Nok en liten gutt var kommen til verden da jeg lagde dette kortet.
Her har jeg valgt sommerfugl som gjennomgående tema.

Jeg har valgt blå kartong i bunn, gjennomsiktig silkepapir lignende ark med noter og sommerfugler over fram og bakside av kortet.


På fremsiden har jeg valgt å pynte med silkebånd det står baby på og flott blondebord.
En tåteflaske, giraff og et lite brev anheng det står "Made with love" på. 
Alt kjøpt på Hobbyhimmelen i Kristiansand.






Stempelene forran og bak fant jeg på siden  scrapping.no. Er du medlem av siden, har de flotte maler som du kan kopiere ut og bruke til egen bruk. 



Babyer er mindre
Mer høylytte
Mer uforutsigbare enn det foreldrene ventet
Men langt mer fantastiske
Langt mer dyrbare
Langt mer spennende

Inni har jeg punchet nederste hjørnet med små hjerter. Stemplet nydelige Sommerfugler og det flotte verset over.
Prikken over i' en er en liten sikkerhetsnål med stjerne på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar